חיזוק ביטחון עצמי

חיזוק ביטחון עצמי כדי לעשות את מה שחשוב לך לעשות

איך להיות עם ביטחון עצמי גבוה

איך להיות עם ביטחון עצמי גבוה זו אחת הסוגיות המורכבות ביותר בתחום האימון ובתחום הטיפול כולו. יש הרבה מאוד אנשים שפונים אליי וטוענים שאין להם ביטחון עצמי, אני מצידי מנסה להבין למה הם מתכוונים וכבר בשיחות הראשונות אני משקף להם את העובדה שאין כזה דבר אדם עם ביטחון עצמי גבוה ואדם עם ביטחון עצמי נמוך אלא שכדי להבין איך להיות עם ביטחון עצמי גבוה עלינו ראשית להפריד בין המקומות בהם אנו חזקים ושם יש לנו ביטחון גבוה בעצמנו, לבין המקומות בהם אנו חלשים ולכן שם אנו חשים שאין לנו ביטחון או עם ביטחון עצמי נמוך. לדוגמא: אדם שחזק מאוד בתחום המחשבים והתכנות יושב ליד המחשב ומתמלא בביטחון עצמי בעוד שכאשר הוא יוצא לפגישה רומנטית הוא מרגיש חסר אונים, ולכן במפגשים איתי הוא ירצה לעבוד על איך להיות עם ביטחון עצמי גבוה בתחום הבין אישי.

אישיות והתנהגות שנועדת לחפות על חוסרים וצרכים רגשיים מסויימים
ילד שחווה תחושות רבות של בדידות וכאב, יכול להפוך לאינדבדואל עצמאי שמצהיר כי אינו זקוק לאף אחד וטוב לו לבד.

ואדם אחר שבפגישות רומנטיות ובכלל ביחסים בין אישיים מרגיש בעל ביטחון עצמי גבוה יבוא אליי למפגשים וישאל איך להיות עם ביטחון עצמי גבוה בעבודה מול מחשב ובתחומים אחרים בהם הוא חלש.

אז בעצם יוצא מכך שאיך להיות עם ביטחון עצמי גבוה זו לא שאלה מדוייקת וכתוצאה מכך עלולה לגרום לבלבול ולהוריד את הביטחון, השאלה הנכונה יותר היא: באיזה מקום בחיי אני חש שהביטחון שלי נמוך וכך נוכל להתמקד ולעבוד על אותו התחום בו אנו חסרי ביטחון.

וידאו לצאת מהעדר

https://www.youtube.com/watch?v=3H8s2EmqeKY

איך להעלות את הביטחון העצמי שלי למרות שאני בוחר לנוע בדרך שלי ולא בדרך שכולם הולכים!

וידאו לצאת מהעדר

מה בעצם קורה כשאני בוחר לפעול בצורה שונה מהסביבה שלי ואיך להעלות את הביטחון העצמי שלי למרות שהפעולות שלי  והרצונות שלי שונים משל אנשים סביבי.

לשם השוואה אני רוצה לקחת דוגמא מעולם הסוסים , עולם בו עסקתי שנים רבות כמגדל\מאלף סוסים, ומורה לרכיבה בחווה שלי במרכז הארץ.

כשמסתכלים על עדר של סוסים, אנחנו יכולים לראות  שכולם באיזשהו אופן נמצאים במבנה מאוד קרוב, ראש לכתף ובמרחב קטן יחסית. סוסים זו חיית עדר נטרפת, חיה שתמיד תעדיף קירבה, ובשביל ההישרדות שלה היא תחייה יחד בקבוצה מאוד מאוד קרובה וקבועה וזה מה שנותן לה ביטחון עצמי. בנוסף כל צעד שעושה סוס אחד משפיע באופן מיידי על כל שאר הסוסים. הסוס זו חייה חזקה מאוד, אבל נטרפת. היא חייה במקומות פתוחים אבל היא תמיד תרצה קירבה והגנה ומעצם היותה נטרפת היא פחדנית מאוד וחסרת בטחון עצמי.

ומה לגביינו בני האדם? תראו את הצורה שאנחנו חיים, הצורה שאנחנו בונים בתים, הצורה שאנחנו מדברים על הורות, הצורה שאנחנו מחפשים עבודה ובכלל המסלול שאנחנו בונים לעצמנו בחיים, הרבה מאוד פעמים יש תחושה כאילו יש מסלול מסוים, שאם נלך בו יהיה לנו ביטחון נוכל להירגע ונוכל להגיד כל הכבוד ולקבל אישור מעצמנו ומהסביבה ואם לא נלך במסלול הזה הקבוע מראש אז המשמעות היא סכנה ואנחנו בעצם עושים דבר לא נכון ולא בטוח, כתוצאה  מדפוס התנהגות זה שהוא בעצם מנגון הגנה בסיסי, מייד כשאנחנו עושים משהו לא שיגרתי ומאפשרים לאינדיבידואל שלנו לבוא לידי ביטוי,  עולה הפחד והחשש ובמקרים רבים הדרך הקבועה מראש והבטוחה מנצחת..

"לא אנחנו לא חיות רק בני אדם" אז לא אנחנו לא סוסים ואנחנו ממש לא חייה נטרפת,  אבל לפעמים אנחנו מתנהלים ממש כמו חייה פחדנית ומאויימת . ויש לכך סיבה מכוון שבטבע שלנו כל דבר שהוא ידוע וודאי נותן לנו בטחון וכשדברים לא ברורים אנחנו נכנסים ללחץ וחרדה וכל מנגנוני הלברוח או להלחם או לקפוא נכנסים לפעולה ולא מאפשרים לנו להתקדם כרצוננו ולהגשים את רצונותינו.

השאלה שעולה  היא איך להעלות את הביטחון העצמי שלי בעזרת תהליכים אימוניים. המטרה באימון היא להסכים לעשות פעולות יוצאות מהכלל, או במילים אחרות: לצאת מהעדר ברמת המחשבה וברמת העשייה זאת אומרת בתור התחלה השאלה הראשונה היא לא מה כולם עושים או איך צריך ללכת כדי להיות חלק מהעדר אלא השאלה החשובה ביותר היא:

 מה אני רוצה?

מה עושה לי טוב?

ואז עליינו להפעיל מחשבה  ולצייר לעצמנו איך אנו רואים את הדבר הזה נעשה בדרך שהיא שלנו ומתאימה לרצונות וליכולות שלנו ורק אז בעצם אנו נהיה פתוחים לבנות וליצור כל דבר שנרצה.    כך נבנה את הזוגיות שמתאימה לנו, בדרך שמתאימה לנו.

כך נבנה  את ההורות שנכונה לנו, שהכי מתאימה למי שאנו ולמה שאנו מאמינים.

וכך נבנה את הדרך התעסוקתית היחודית והמחוברת ליכולותינו.

היכולת הזאת להגיד:"מה אני רוצה?"
גם אם זה אומר שאני מחוץ לעדר הזה, זו בעצם היכולת של למצוא את הדרך שלי, להמציא את עצמי, את מה שהכי מתאים לי.

אז אם אני באמת רוצה לדעת איך להעלות את הביטחון העצמי שלי שווה לי בתור התחלה לעזוב את העדר ואת ההשוואות, להפסיק לכווץ את עצמי למידותיהם של אחרים וכמובן להפסיק להלקות עצמי על כמה שאני לא כמו מישהו אחר ולשאול את עצמי, ביני לביני  בלבד, מה אני רוצה שמתאים לי.

שינוי יזום לשם שיפור
כיתוב
שינוי יזום לשם שיפור
כיתוב
שינוי יזום לשם שיפור
כיתוב

חיזוק ביטחון עצמי חשוב בכל גיל. גם לנער שיש לך בבית, גם לילדים קטנים וגם למבוגרים שכל היום משחקים אותה גדולים ואחראיים 🙂

מדהים לגלות כמה חיזוק ביטחון עצמי הוא אחד מהמטרות הנפוצות ביותר בתחום האימון, מגיעים אליי בני נוער רבים שבמהלך הילדות שלהם הצטיינו בלימודים ולעיתים אף היו בקבוצות של מחוננים ומנהיגים ועדיין חיים בתחושה של חוסר בטחון עצמי.     אחד הדברים המעניינים הם שלפעמים נבנה חוסר בטחון לילד שלא פרגנו לו והוא הרגיש לא מוצלח, אך לעיתים קרובות דווקא ילד שמצטיין מאוד ומקבל המון תמיכה ופרגון רוצה תהליך של חיזוק ביטחון עצמי. אביא כרגע שני מקרים שונים לגמריי בהם הנתונים הבסיסיים כמעט הפוכים ועדיין שנייהם פנו אליי בבקשה לעבור תהליך של חיזוק ביטחון עצמי.

דניאלה (שם בדוי) בת 28 הגיעה מבית מאתגר מאוד, אביה עזב כשהייתה בת 5 ונוכחותו בחייה היתה כמעט לא מורגשת ואמא הייתה קשת יום ובייניהן היו יחסים קשים מאוד ולעיתים אף אלימים ופוגעניים. דניאלה הגיעה מלאת שנאה כלפיי אמה והחוסר בדמות אב הייתה משמעותית ובולטת בחייה. הילדות המורכבת שלה, החוסר בדמות אב והיחסים המאוד לא פשוטים עם אמא שלה לא איפשרו לה לקיים מערכות יחסים ובעיקר היא טענה כי היא אינה מצליחה להרגיש כי היא שווה ואהובה, היא באה לטיפול מרצונה החופשי וביקשה שאעזור לה בחיזוק הביטחון העצמי שלה, לאט לאט בתהליך שדניאלה עשתה היא הצליחה לראות את נקודות החוזקה שלה ובמקומות בהם חשה חסרת בטחון יצרנו דרכים בהן תוכל להתמודד ובכך לחוות הצלחה וחיזוק ביטחון עצמי.

לעומתה גד (שם בדוי) בן 18 הגיע אליי דרך אימו שהתקשרה וביקשה את עזרתי, גד ילד מצטיין עם הורים מאוד שאפתנים, תומכים ומוצלחים בחייהם. לגד בית מדהים ויחסים מאוד טובים עם שני הוריו, גד מצטיין בלימודיו ומשוייך לקבוצות מחוננים בתיכון ועדיין באופן מעניין ביותר למרות שלמראית עין הוא אמור להיות מלא בביטחון, הוא חש חוסר בטחון עצמי ואף מתאר חרדה וחשש. בתהליך של גד עבדנו על זרימה ואיפשור מכוון שהצורך האין סופי שלו להצטיין יצר מצב בו לעולם לא הרגיש שהוא מספיק טוב ומצב זה הוריד את הבטחון העצמי שלו.

לסיכום: לעיתים זה ממש לא משנה איך גדלנו וכמה הסביבה שלנו היתה תומכת, אנו עלולים לחוש חסרי ביטחון.

בתהליך אימוני נזהה יחד מה מעכב אותנו מלחוש שאנחנו מוצלחים וטובים ולאחר מכן נעשה פעולות חדשות שישפרו את הרגשתנו ויגרמו באופן ישיר לחיזוק ביטחון עצמי ולשיפור רמת האושר שלנו.

איך לקבל ביטחון עצמי כדי לעשות את מה שחשוב לך לעשות!?

וידאו פחד נמוכים

https://www.youtube.com/watch?v=kGMmkxnUj5k

וידאו לצאת מהעדר

אז איך לקבל ביטחון עצמי?

מכירים פחד נמוכים?

פחד גבהים כולנו מכירים נכון?

פחד גבהים- זה המצב הזה שאנחנו נמצאים במקום מאוד גבוה באיזה פסגה כלשהיא, מסתכלים למטה ונבהלים מהעוצמה ומהמרחק.

פחד נמוכים- זה המצב הזה שאני עומד מול מטרה מסוימת והיא נראית לי עצומה וענקית, פתאום אני מרגיש קטן ופצפון ובהסתכלות על המטרה אני נבהל ומתקפל.

אז בואו נשווה את זה לתחום האימון- באימון אנחנו מציבים לעצמנו מטרות שאליהן נרצה להגיע, לעיתים קרובות אנחנו מתבוננים במטרה הרחוקה הזאת שהצבנו, ובאמת שאנו שואפים להגיע אליה ורוצים להשיג אותה, עם זאת בהווה אנו רחוקים ממנה, היא נראית בלתי מושגת ואנו נמצאים לכאורה נמוך ביחס אליה.

אחד העקרונות האימוניים החשובים ביותר הוא עקרון הצעדים הקטנים. עפ"י עקרון זה בתהליכי התפתחות חשוב מאוד שנעשה בכל פעם תנועה קטנה ומדודה אל עבר המטרה שלנו, זאת מפני שעשייה גדולה מידי עלולה לגרום לנו להבהל ולסגת, הרבה פעמים אנשים שמנסים להתקדם מהר מידי נבהלים כבר בצעדים הראשונים ואז הם מוצאים כל מיני סיבות כדי לוותר ולברוח. לכן עדיף תמיד להתחיל בצעדים קטנים אך בטוחים.

שינוי יזום לשם שיפור
כיתוב
שינוי יזום לשם שיפור
כיתוב
שינוי יזום לשם שיפור
כיתוב

אני רוצה להביא דוגמה קטנה איך לקבל ביטחון עצמי בעזרת עקרון הצעדים הקטנים:

שבוע שעבר פוגש אותי חבר טוב בסופר בקיבוץ שכבר מספר פעמים שיתף ברצונו לעשות שינוי אך תמיד בסוף השיחות איתו הוא שאל אותי" רועי אבל איך לקבל בטחון עצמי כדי להצליח לעשות ולהגשים את החלומות שלי?" הוא מספר לי שהוא רוצה ללמוד קורס להכשרת מאמני כושר אישיים בווינגיט. דרך אגב לאותו חבר יקר יש עבודה מסודרת, הוא עושה כסף מעולה והוא לא חושב על לשנות את מקום העבודה שלו. פשוט בא לו לטענתו ללמוד את הקורס הזה. אני מצידי מחייך אליו ושמח בשבילו, אני אומר לו "וואו… איזה יופי…נשמע מדהים" והוא משתף אותי כמה זה מסקרן אותו כמה תמיד הוא אהב ספורט וכמה רצה ללמוד, הוא גם מוסיף ומתאר לי כמה הוא מתלהב ומלא התרגשות מהרעיון. אני כמובן מפרגן לו ותומך ברצונו להגשים את חלומו..ואז ממש שנייה עוברת  והוא מתחיל: "כן אבל רועי תשמע השיווק הוא מאוד לא פשוט. צריך למתג את עצמך ומה עם נבדלות משאר המאמנים והוא מספר לי שיש מלא מאמני כושר וגם אין בזה כסף באימון"

הוא מתמלא בספק ובאין סוף פרדיגמות על התחום, ושוב הוא שואל "איך לקבל ביטחון עצמי?" ואני עונה לו כך, חבר, אתה דיברת איתי על ללמוד אמרת לי שאתה רוצה מאוד לשבת בכיתה שזה יעשה לך כיף להעשיר את הידע שלך ועכשיו אתה מדבר איתי על עסק שלטענתך אין בו כסף ועל שיווק של העסק שלטענתך בעייתי. בוא תתחיל מההתחלה…..עקרון הצעדים הקטנים בעצם אומר: בוא קודם כל תתרכז במה שרצית בהתחלה, רצית ללמוד,בשלב מאוחר יותר, בעתיד נדבר על איך מזה אתה תפתח עסק מצליח ומשגשג הרי כולנו מסכימים שיש מאמני כושר אישיים מצליחים מאוד, נכון?

אז איך לקבל ביטחון עצמי כדי להצליח ולעשות מה שאנו רוצים ולא להבהל ולוותר? הדרך היא להפוך כל מטרה ליעדים קטנים פשוטים ומדידים וכך להצליח להתקדם צעד אחר צעד עד להשגת המטרה לה ייחלנו. אגב יש באימון שיטה מאוד פרקטית ופשוטה להפיכת מטרה גדולה ומורכבת ליעדים ברורים וברי ביצוע, ארחיב על שיטה זו במאמר על יעדים ברי השגה ומטרות בהמשך.

שינוי יזום לשם שיפור
המעכב הריגשי הוא בעצם הפחד שלנו או מערכת האמונות שלנו על עצמנו על היכולות שלנו ועל איך העולם הזה מתנהל

ביטחון עצמי שפת גוף - תרגיל פשוט ליישם ממש עכשיו!

קצת על הקשר ביטחון עצמי-שפת גוף

כשאדם נמצא בתחום בו הוא חסר ביטחון שפת גוף היא הדרך הראשונה לשינוי מיידי במצבו מכוון שההתגלמות של חוסר הביטחון היא בגוף. ישנם סממנים ברורים מאוד ובולטים כמו כתפיים סגורות ובית חזה מוכנס פנימה וישנם גם עוד דברים קטנטנים שמשתנים בגוף כמו למשל מיקום הראש ביחס לכתפיים או מיקום האגן בתנועה.

אין בכלל ספק שתחושת ביטחון או חוסר ביטחון משפיעה על שפת הגוף שלנו, אך מה נוכל לעשות בהקשר זה?

בלימודי המשחק שלי בניסן נתיב היה מורה אדיר לשפת גוף דוקטור קובי אסף, קובי היה מורה ששינה את חיי כשחקן ובכלל. הוא דיבר על כך שלא רק שמצבנו משפיע על שפת הגוף שלנו, אלא גם ששפת הגוף שלנו משפיעה על מצבנו, משמע שאם אנחנו באופן יזום משנים את יציבתנו, את מיקום הראש, הכתפיים, או האגן שלנו, באופן ישיר גם נרגיש אחרת ולאחר זמן מה גם נעשה פעולות חדשות ושונות.

לקחתי את התרגילים שעשינו בבית הספר למשחק לעבודתי עם אנשים בקליניקה ובמיקרים רבים אני שם לב שכשאני מזהה נקודה פיזית כלשהי אצל מאומן ומשנה אותה ולו רק טיפה זה עוזר בצורה מדהימה לאותו מאומן לעשות פעולות חדשות ולהתקדם בתהליך.

ובהקשר לחיזוק הביטחון העצמי שלנו הרי שאם אנו מוצאים עצמנו בתחום בחינו בו הביטחון העצמי שלנו נמוך הרי שבוודאות בהיותנו באותו אזור ללא ביטחון עצמי  שפת הגוף שלנו משתנה ביחס לאזורים אחרים בהם אנו מרגישים בטוחים, ולכן ע"י זיהוי ולמידת שפת הגוף שלנו והשינוי שחל בנו במעבר מתחום לתחום נוכל באופן יזום לעשות שינויים בצורת ההתנהלות הפיזית שלנו וע"י כך לשנות גם את תחושתנו לטובה.

אז חשוב לי שהקשר הזה ביטחון עצמי שפת גוף יהיה ברור ולכן אתן לכם כרגע דוגמא אותה תוכלו ממש לקחת ולנסות על עצמכם: אז מעכשיו קחו לכם חצי יום בו תלכו עם כתפיים שמוטות מטה באופן קיצוני וחצי יום למחרת הרחיבו את בית החזה והרימו כתפיים. בתום שני חצאי הימים עצרו למספר רגעים וקחו כמה נשימות, בידקו איך אתם מרגישים כמה אנרגייה יש לכם האם אתם שמחים או עצובים מוחצנים או מופנמים מהירים או איטיים….

אתם תשימו לב מאוד מהר ביטחון עצמי שפת גוף באים בקשר ישיר וכל שינוי שתעשו בגופכם ישפיע על הביטחון העצמי שלכם.

בהצלחה וכמובן שאתם מוזמנים לשתף אותי בדף הפייסבוק שלי תחת הכותרת: ביטחון עצמי שפת גוף

איך לשדר ביטחון עצמי!

הרבה מאוד אנשים שמעוניינים לעבוד על הבטחון העצמי שלהם, מבקשים ממני לתת להם כלים איך לשדר ביטחון עצמי, הם בטוחים שכאשר ילמדו איך לשדר ביטחון עצמי אז הבעייה שלהם תיפטר והם יחושו הקלה ושיפור.

חשוב לי מאוד להבהיר כי עפ"י האני מאמין שלי איך לשדר ביטחון עצמי זו לא המטרה אלא כיצד להעז ולעשות פעולות באזורים בהם אני מרגיש חסר בטחון. בדרך בה אני עובד עם אנשים ברגע שהם בליווי שלי מצליחים לעשות עוד ועוד פעולות באזורים בהם בעבר הם נרתעו ולא נגעו, אז באופן אוטומטי הם ירגישו בטוחים יותר וכתוצאה מכך שירגישו בטוחים יותר אז הם ישדרו יותר בטחון עצמי, וזה כמובן מתחבר לגישה של מהפנים לחוץ- מה שאני מרגיש בפנים יוקרן החוצה.

עם זאת בהמשך לחלק הקודם במאמר בו דיברנו על שפת גוף, ישנן פעולות מסוימות פיזיות שאפשר ללמוד איך לשדר ביטחון עצמי ובעזרתן נוכל לשדר בטחון עצמי למערכת הריגשית שלנו ובכך שנלמד אותן ונשנה את מצבנו, גם השדר לסביבה ישתנה.

כלים אימוניים לחיזוק ביטחון עצמי

ישנם כלים\עקרונות אימוניים רבים מאוד העוסקים בחיזוק ביטחון עצמי, לא אצליחבמאמר זה לגעת בכולם ולהרחיב, עם זאת אתן מספר דוגמאות:

הדוגמא הראשונה לכלי לחיזוק הביטחון העצמי הוא אינטגריטי, אינטגריטי= אומר-מתכוון-עושה.  בתהליך אימוני ע"י פעולות ותרגולים אנו נחזק את היכולת שלנו להציב יעדים מדידים ולחוות הצלחות קטנות ובכך מאוד מהר נחוש שהבטחון העצמי שלנו יתרומם מכוון שתתחזק ההבנה שאנחנו יכולים לבחור ולבצע.

אימון אישי לביטחון עצמי - להתחיל חיים חדשים

דוגמא נוספת לכלי לחיזוק ביטחון עצמי היא פרשן שחקן עקרון זה מדבר על ההבדל בין אלא שמדברים לבין אלא שעושים.

ע"י הכלי הזה נזהה את המקום בו אנו יושבים על הגדר ולא עושים פעולות ונצליח בצורה מדודה להתחיל לפעול ובכך נגלה כמה בעצם אנו מסוגלים.

וכמובן שהדוגמא השלישית שאתן תדבר פחות על עשייה ודווקא יותר על הבנה חשובה שהיא אחת המרכזיות לחיזוק ביטחון עצמי והיא: קבלה עצמית.

קבלה עצמית זו היכולת שלי יחד עם המאמן שלי להסתכל על התמונה המלאה ועל הסיפור שלי ולהפסיק לבקר או לכעוס על עצמי, לזכור שאני נוצרתי משני הורים עם סיפורים משלהם שעשו את המקסימום שלהם בדיוק כו שאני עושה הכי טוב שאני יכול.

קבלה עצמית היא המפתח לתחילתו של תהליך התפתחות רגיש ואיכותי.

הגדרה מחדש של עצמך כדי להתחיל חיים חדשים עם ביטחון עצמי

בתחילת המאמר עסקנו בכלל בהבנה הבסיסית שבטחון עצמי הגדרה זה לא שיש לי או שאין לי אלא זה היכן אני בטוח והיכן פחות וכך הבנו שכדי לחזק את הבטחון העצמי שלנו עלינו ראשית לזהות ולדייק את האזור המוחלש.

דיברנו במאמר גם על ההשפעה של הביטחון העצמי שלנו על שפת הגוף שלנו ואיך נוכל לשפר את הביטחון העצמי דרך שינויים כלים בשפת הגוף, נושא זה של שפת גוף והקשר לביטחון עצמי הוא מורכב וסבוך ולכן כדי להבינו חשוב להתנסות בו בקליניקה ואח"כ בבית בין מפגש למפגש.

הנושא של בטחון עצמי הגדרה הוא נושא שמשפיע על תחומים רבים בחיינו, התגלמותו פיסית אך הוא ריגשי ולעיתים רבות ממש מאיים על האדם שמגיע אליי לעבור תהליך ולכן חשוב מאוד בתהליכים מסוג זה לעבוד בצורה איטית ומאוד מתחשבת ביכולותיו של המאומן. גיליתי לאורך השנים שהעבודה הזו על ביטחון עצמי דורשת יחסי אמון מאוד משמעותיים ביני לבין המאומן\ת מכוון שעל המאומן להסכים ולגעת באזורים חלשים וזה עלול לחשוף פגיעות וחולשה.

בתהליכים מסוג זה נקפיד על קצב מתאים ורגישות או כמו שאמר מורי בהקשר זה" ביטחון עצמי הגדרה: לאט – מעט – והרבה פעמים.

אז אם אתם מעוניינים בעזרתי להצליח ולמקד את האזור בו אתם חשים חוסר ביטחון ואז להצליח ולעשות פעולות לחיזוק הביטחון עצמי הגדרה ברורה של שפת הגוף באותו אזור חשובה ביותר. אז אני מזמין אותי לפנות אלי ולהגיע למפגש ראשון בו נתחיל בדרך יחד.0506964004 – רועי

אודות רואה דרך - אימון אישי וזוגי

כרואה דרך אני מאמין כי לכל אחד ואחת מאיתנו יש את הדרך שמתאימה לו. בשלב הראשון נזהה את הרצון והתשוקה, לאחר מכן את המעכב הריגשי, החוסר, והצורך. ואז, בליווי ועל פי הקצב שמתאים לך נוכל להתקדם צעד צעד וניצור מציאות של אדם יוצר ובוחר ומשם מאושר.

Facebook
Email
WhatsApp

שמי רועי, בן 40 נשוי ואב לשלושה. בוגר בית הספר למאמנים I.C.C.M – מאמן אישי וזוגי, מנחה ומרצה. בוגר בית הספר למשחק ניסן נתיב, שחקן, מורה למשחק, מדריך רכיבה על סוסים. הבלוג הזה נכתב כדי לקרב קוראים אל עולם האימון ובכך לעזור להם ליצור לעצמם חיים טובים יותר.

אני מרגיש שזכיתי במתנה נפלאה, הזכות לגעת באנשים, לעבוד איתם ולעשות איתם תהליכים משמעותיים המשפיעים על חייהם ועל כך אני אומר תודה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
WhatsApp chat